Το συγκεκριμένο ιστολόγιο αποτελεί χώρο πληροφόρησης και συζήτησης όσον αφορά τις νέες τάσεις ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική πράξη.
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011
Δημόσια Διάλεξη της Νίκλεια Ετεοκλέους-Γρηγορίου (Μέσα στα πλαίσια σειράς δημοσίων διαλέξεων του Τμήματος Δημοτικής, Πανεπιστημίου Frederick, Ακαδημαϊκή Χρονιά 2010-2011)
Μέσο της δημόσιας διάλεξης θα ήθελα να αναφερθώ στους ψηφιακούς αυτόχθονες. Αρχικά θα πρέπει να τονιστεί ότι οι θετικές επιρροές που λαμβάνουμε καθημερινά μέσο της επαφής μας με την τεχνολογία είναι αρκετά αξιόλογες .Παράλληλα όμως γίνεται λόγος για τις αρνητικές επιδράσεις και τους κινδύνους που μπορούν να αποφέρουν άσχημα αποτελέσματα .Οι νέες γενιές ι είναι οι πιο απροστάτευτες και ευαίσθητες στον χώρο της τεχνολογίας .Επομένως με βάση τα παραπάνω και σύμφωνα με το ότι η τεχνολογία συμβαδίζει με την κοινωνική ανάπτυξη και αντίστροφα θα μπορούσαμε να εξηγούμε στα παιδιά από της παιδικές ηλικίες της δυνατότητες που τους παρέχει τεχνολογία αλλά και του κινδύνους που μπορούν να αντιμετωπίσου από τη μη προσεκτική η χρήση της τεχνολογίας καθοδηγώντας να κατανοήσουν τη σωστή ισσοροποιμένη και απαραίτητη χρήση τα και θέτοντας έτσι προληπτικά μέτρα και αποφεύγοντας τα ποσοστά που δίνονται στην διάλεξη για τους σύγχρονους έφηβους .
Μέσο της δημόσιας διάλεξης θα ήθελα να αναφερθώ στους ψηφιακούς αυτόχθονες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχικά θα πρέπει να τονιστεί ότι οι θετικές επιρροές που λαμβάνουμε καθημερινά μέσο της επαφής μας με την τεχνολογία είναι αρκετά αξιόλογες .Παράλληλα όμως γίνεται λόγος για τις αρνητικές επιδράσεις και τους κινδύνους που μπορούν να αποφέρουν άσχημα αποτελέσματα .Οι νέες γενιές ι είναι οι πιο απροστάτευτες και ευαίσθητες στον χώρο της τεχνολογίας .Επομένως με βάση τα παραπάνω και σύμφωνα με το ότι η τεχνολογία συμβαδίζει με την κοινωνική ανάπτυξη και αντίστροφα θα μπορούσαμε να εξηγούμε στα παιδιά από της παιδικές ηλικίες της δυνατότητες που τους παρέχει τεχνολογία αλλά και του κινδύνους που μπορούν να αντιμετωπίσου από τη μη προσεκτική η χρήση της τεχνολογίας καθοδηγώντας να κατανοήσουν τη σωστή ισσοροποιμένη και απαραίτητη χρήση τα και θέτοντας έτσι προληπτικά μέτρα και αποφεύγοντας τα ποσοστά που δίνονται στην διάλεξη για τους σύγχρονους έφηβους .